Přeskočit k navigaci

SEO optimalizace & marketing SEO, SEM, správa PPC, online i offline marketing

SEO startovací balíček

SEO balíček je doporučován ke všem variantám webových prezentací od Write.cz. Máme prověřené, že validní a kvalitní kód, čtivý a aktualizovaný obsah a trocha publicity dokáže s viditelností stránek na internetu udělat divy. Aby lidé přicházeli.  SEO balíček zahrnuje:

  • založení a implementace Google Analytics
  • příprava AdWords kampaně
  • registrace do 100 katalogů
  • sepsání PR článku a umístění na 50 PR webech
  • vytvoření a doplnění meta informací
  • konzultace obsahu a dosahu stránek
  • návrh názvu domény, struktury stránek, klíčových slov,
  • pomoc s tvorbou obsahu 
  • odkaz v referencích, aktualita na stránkách Write.cz
  • jazykové korekce

Cena 2.987 Kč

 

Je pravdou, že pěkné a funkční webové stránky jsou základem úspěšného podnikání na internetu. To platí u e-shopů i u www stránek prezentujících Vaše podnikání na webu.

Jak ale dostat návštěvníky na Váš web? Jak se zalíbit vyhledávačům Google a Seznam? A jak nejlépe propagovat svůj brand? Ve Write.cz ví jak na to...

SEO optimalizace

SEO, v originále Search Engine Optimization, tedy optimalizace pro vyhledávače. Co to znamená? Vyhledávače Google a Seznam nehodnotí webové stránky podle vzhledu a přehlednosti jako lidské oko. Zaměřují se na jiná kritéria a těmi jsou bezesporu:

  • SEO friendly texty - kvalitní, originální, strukturované a dobře napsané 
  • správně a kvalitně vyplněné meta informace (titulek, popis, klíčová slova)
  • množství kvalitních a relevantních zpětných odkazů na Váš web
  • pravidelné aktualizace a optimalizace obsahu webových stránek

 

SEM 

Pojem SEM, neboli Search Engine Marketing, v sobě obnáší nejen SEO, ale celkově zastřešuje internetový marketing. Jedná se zejména o:

  • správu PPC kampaní (pay-per-click) nákup zvýhodněných placených odkazů pomocí služeb Google Adwords, Sklik, Facebook, eTarget, AdFox atd.
  • linkbuilding
  • výměnu odkazů s vhodnými partnery obdobného zaměření
  • jiné formy reklamy na tématicky podobných webech (bannery, textové reklamy, PR články, tiskové zprávy...)

 

MNOŽSTEVNĚ OMEZENÁ AKCE na získání většího množství relevatntních zpětných odkazů.